God service for et godt indeklima og arbejdsmiljø
Solafskærmningssystemer kan holde 15–20 år efter montering, hvis de vedligeholdes optimalt. Det giver høj bruger-tilfredshed og forbedrer indeklima og arbejdsmiljø.
Udvendigt eftersyn
Dynamiske solafskærmningssystemer har behov for at blive efterset engang i mellem.
Udvendige solafskærmninger udsættes for vind og vejr året rundt, hvilket påvirker materialer og komponenter. Derfor bør selv de bedste produkter løbende efterses, smøres og justeres for at sikre høj driftssikkerhed og lang levetid.
Vi gennemgår følgende:
- Let rengøring af kassetter og sidestyr
- Evt. smøring af sliddele
- Test af motorer og betjening
- Test og justering af endestop
- Test af automatik og sensorer
- Tjek af duge og lameller for skader
- Tjek af produktets forankring
- Tjek af bundpropper
- Visuel tjek af skader på produktet
Tilkaldeservice
Vi tilbyder tilkaldeservice typisk inden for tre døgn.
Kontakt os gerne på telefon 66 17 28 00 eller skriv til erhverv@gardingruppen.dk.
Indvendigt eftersyn
Det kan være et større projekt at få vasket og vedligeholdt gardiner på kontoret, plejehjemmet eller på skolen.
Indvendige produkter påvirkes dagligt af bygningens brugere og solen. Derfor udarbejder vi i fællesskab med jer en vedligeholdelsesplan, så vi sikrer at nå hele vejen rundt inden for en aftalt periode og med fuldt overblik over økonomien.
Vi gennemgår følgende:
- Afhentning
- Vask
- Eventuelt reparation
- Genmontering
Servicekontrakt
Hos Gardinmontøren Erhverv udarbejder vi en servicekontrakt, hvor intervallet for serviceeftersyn skræddersys til hver enkelt sag.
Vores anbefaling er ét årligt eftersyn.
Bestil os fra dag til dag eller lav en serviceaftale.
Få foretaget rengøring og vedligeholdelse hyppigt og ikke mindst lige, når det passer ind i hverdagen.
Vores kompetente service-teknikere sørger for at efterse solafskærmningsanlægget og kontrollere funktionaliteten.